Zadbana felga to świetna wizytówka samochodu. Kiedy koła nie zachwycają jak wcześniej, to najwyższy czas na ich odnowienie. Korzyści wynikające z regeneracji felg to nie tylko aspekt wizualny. Koła będą odporne na zmienność warunków atmosferycznych. Cały proces regeneracji jest bezpieczny dla felg i środowiska, a efekt zadowoli nie tylko oko, ale i portfel.
Felgi aluminiowe są bardziej podatne na uszkodzenia, niż felgi stalowe. Skrzywiona felga aluminiowa to szereg problemów – poczynając od dyskomfortu podczas jazdy, a kończąc na uszkodzonym zawieszeniu czy oponach do utylizacji. Nie zawsze odchył widać gołym okiem. Często można go odczuć dopiero przy dużych prędkościach. Warto prostować felgi aluminiowe, aby uniknąć wszystkich negatywnych skutków jazdy na pokrzywionych felgach.

Pęknięcia felg zdarzają się stosunkowo rzadko, porównując z częstotliwością wykrzywienia obręczy. Aluminium cechuje się dużą wytrzymałością na rozciąganie i ściskanie. Rozerwanie struktury następuje w wyniku dużego naprężenia. W przypadku felg aluminiowych naprężenia wynikają z nagłego, gwałtownego uderzenia. Spawanie felg aluminiowych jest bezpieczne, ale pod warunkiem, że zostanie prawidłowo wykonane.
Śrutowanie to rodzaj obróbki metali polegający na czyszczeniu powierzchni poprzez tarcie. Ścierniwo wydmuchiwane jest pod dużym ciśnieniem usuwając z felg stalowych korozję i lakier, a z felg aluminiowych lakier po kąpieli chemicznej. Śrutowanie jest szybkie i efektywne, bo po usunięciu powłoki felgi są gotowe dalszego procesu odnowy. Zaletą śrutowania felg jest to, że ścierniwo dociera nawet do trudno dostępnych miejsc.
Stary lakier z felg usuwany jest za pomocą kąpieli chemicznej. Aktywne cząstki roztworu dostają się pomiędzy felgę a powłokę, wymuszając odłączenie polimerów od aluminium. Zarówno podkład, jak i warstwy wierzchnie zostają usunięte. Chemiczne usuwanie powłok lakierniczych z felg nie pozostawia wżer. Usuwanie starego lakieru z felg to skuteczny i co najważniejsze w pełni bezpieczny zarówno dla felg, a przede wszystkim dla środowiska.
Malowanie proszkowe ma niewiele wspólnego z konwencjonalnym malowaniem, bo nie mamy do czynienia z cieczą, a ze specjalnym proszkiem. Na oczyszczone felgi, za pomocą specjalistycznego pistoletu, aplikuje się naelektryzowany proszek. Elektrostatyka sprawia, że proszek utrzymuje się na powierzchni felg. Następnie felgi umieszcza się w piecu. W zależności od rodzaju proszku felgi nagrzewane są do temperatury 200 stopni Celsjusza w celu stopienia proszku.
Natryskowe malowanie felg to metoda szczególnie polecana dla koneserów dobrego wyglądu w każdym calu. Malowanie felg na mokro pozwala wybrać kolor z wręcz nieograniczonej palety. Akrylowy lakier cechuje estetyka, wysoka trwałość i głębia koloru. W przypadku lakierowania cieczą, farba nanoszona jest na obręcz za pomocą specjalnego pistoletu, który pod wysokim ciśnieniem wyrzuca drobinki farby. Farby natryskowe są lepszym rozwiązaniem, jeśli pod uwagę bierzemy toczenie frontów CNC. Linia odcięcia jest gładsza.
Felgi z frontami toczonymi na wysoki połysk zachwycą nie jednego kierowcę. Oferujemy nowoczesną technologię toczenia frontów CNC. Sterowana komputerowo maszyna powierzchniowo usuwa aluminium, co pozwala na osiągnięcie precyzyjnych efektów.